ZWROT
Jeżeli po otrzymaniu produktu okaże się, że nie spełnia on Twoich oczekiwań. W takiej sytuacji jako konsument masz 30 dni, aby poinformować nas o chęci zwrotu zamówienia, i to bez konieczności podawania przyczyny. W razie pytań prosimy o kontakt (kontakt@pawdesign.pl).
Warto jednak pamiętać, że ta zasada nie dotyczy zamówień spersonalizowanych. Każdy produkt ma swój opis, w którym znajdziesz szczegóły i informacje o personalizacji..
Jeśli zdecydujesz się na zwrot, oto jak możesz to zrobić:
- Wypełnij formularz zwrotu, dostępny tutaj.
- Starannie zapakuj produkt w pudełko, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu.
- Wyślij paczkę na nasz adres: Furora Katarzyna Rajchel Joanna Sahin spółka cywilna, Mechaników 5/92, 05-800 Pruszków
REKLAMACJA
Życie z pupilem bywa pełne niespodzianek – czasami zdarza się, że coś się zepsuje. Takie rzeczy się zdarzają! Dlatego nasze produkty objęte są roczną gwarancją. Jeśli zauważysz jakąkolwiek wadę produkcyjną, nie wahaj się i daj nam znać.
Jednakże, aby uniknąć nieporozumień, warto pamiętać, że reklamacja nie obejmuje:
- Koloru okuć – okucia w odcieniach różowego złota i czerni są lakierowane, co może prowadzić do ścierania i odpryskiwania. Nie są odporne na wodę i mogą rdzewieć. Okucia srebrne nie są nierdzewne i również mogą rdzewieć z czasem. Z kolei okucia złote mosiężne ciemnieją i mogą pozostawiać ślady na jasnej sierści psa.
- Przetarć zewnętrznej warstwy Biothane w obrożach półzaciskowych. Jeśli Twój pies ma tendencję do ciągnięcia na smyczy, może to prowadzić do tarcia, które wpłynie na przecieranie taśmy Biothane.
- Strzępienia liny PPM – to naturalny proces zużycia materiału, który nie wpływa na jego wytrzymałość.
- Uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas użytkowania, śladów naturalnego zużycia, zabrudzeń oraz wszelkich uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania produktu.
Pragniemy również zaznaczyć, że nie ponosimy odpowiedzialności za źle dobrane rozmiary akcesoriów do wagi i siły psa oraz za skutki wynikające z nieprawidłowego użytkowania zakupionego towaru.
Jeśli zajdzie potrzeba reklamacji, oto jak możesz to zrobić:
- Wypełnij formularz reklamacji, dostępny tutaj.
- Wyślij do nas formularz na adres email kontakt@pawdesign.pl, my skontaktujemy się z Tobą
- Starannie zapakuj produkt w pudełko, dołącz dowód zakupu oraz formularz reklamacji.
- Wyślij paczkę na nasz adres.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrzymy reklamację i powiadomimy Cię o jej wynikach. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.